Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přejít přímo na obsah stránky

Vysoké Mýto

oficiální stránky města

Dnes je čtvrtek 22.2.2018

Podávání žádostí o informace


 
Podávání žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
 


Podávání žádostí

Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají:
písemně
- poštou na adresu
- na podatelně
Žádost lze podat prostřednictvím formuláře.
ústně
- telefonicky
- osobně na jednotlivých odborů,
elektronicky
 
Písemná žádost musí obsahovat tyto základní informace:
 
Pro fyzické osoby:              jméno a příjmení
                                           adresa bydliště: ulice, číslo popisné, obec, PSČ
                                           datum narození žadatele
                                           požadované informace
                                          
Pro právnické osoby:         název
                                           adresa sídla: ulice, číslo popisné, obec, PSČ
                                           IČO
                                           požadované informace
                                          
 

Řízení o poskytování informací

Informaci městský úřad poskytuje zpravidla do 15 dnů ode dne doručení, jinak rozhodne o neposkytnutí informace, či její části.
O odvolání proti rozhodnutí městského úřadu rozhoduje věcně příslušný krajský úřad. Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, se podává písemně poštou nebo na podatelně městského úřadu, do 15 dnů ode dne doručení (ve smyslu poučení uvedeném v rozhodnutí).
V případě, že nebude žádost o poskytnutí informace vyřízena v zákonné lhůtě, má se zato, že byla odmítnuta, v tom případě může být podáno odvolání dle předchozího ustanovení. 
 
  •  
    Fyzické osoby
  •  
    Právnické osoby