Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přejít přímo na obsah stránky

Vysoké Mýto

oficiální stránky města

Dnes je pondělí 30.11.2020

Nový objednávkový systém ochranných prostředků pro praktické lékaře, specialisty a sociální služby

02.04.20

Ilustrační fotoPardubický kraj od 1. dubna spustil elektronický systém hlášení potřeb ochranných prostředků v Pardubickém kraji. Přístup k formuláři hlášení potřeb OOP je zveřejněn na webové stránce Pardubického kraje. Naleznete ho ZDE. Elektronický systém hlášení potřeb ochranných prostředků je určen pro poskytovatele zdravotních  a sociálních služeb a školská zařízení.  Systém hlášení potřeb se netýká stomatologů a lékáren. Jejich zásobení přebírají příslušné komory.
 
Systém je nastaven na tvorbu hlášení potřeb vždy na jeden týden. Plnění přijatého hlášení potřeb v plném rozsahu není pro Pardubický kraj závazné. Hlášení je podklad pro redistribuci centrálních dodávek ochranných prostředků. Objektivita potřeby bude Pardubickým krajem hodnocena a kontrolována během i po skončení krizového zásobování OOPP poskytovatelům služeb. Celé nesplněné hlášení potřeb,  ani jeho nesplněná část pomůcek se do dalšího týdne nepřenáší. Tudíž je nutno si v dalším týdnu hlášení potřeb opakovaně vyplnit.
 

V rámci jednoduchého formuláře vyplní lékař kromě své identifikace a příslušnosti k jednotlivým obcím s rozšířenou působností také počet úvazků a rozsah pracovních hodin, a dále požadavky na týdenní spotřebu roušek, respirátorů, rukavic, ochranných obleků či štítů.

 

Formulář hlášení potřeb OOP je zveřejněn na webových stránkách Pardubického kraje www.pardubickykraj.cz  v odkazu Nepřehlédněte. 

 

Upozorňujeme, že termín ukončení hlášení potřeb OOPP na příští týden je pátek dne 3. 4. v 10.00.

 

Zdroj Pardubický kraj

 
Systém evidence ochr. prostředků